1. Czy muszę się rejestrować, aby złożyć zamówienie?
Nie, posiadanie loginu i hasła nie jest konieczne.
Zakupów można dokonywać bez rejestracji. W tej opcji nie ma jednak możliwości sprawdzenia historii zamówień, a przy kolejnych zamówieniach niezbędne będzie ponowne podanie danych dotyczących dostawy.
2. W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie?
Udostępniamy naszym Klientom następujące formy płatności:
- karta kredytowa: VISA, Master Card,
- szybki przelew elektroniczny – Przelewy 24,
- przelew tradycyjny na konto,
- gotówka do rąk kuriera (w przypadku przesyłek za pobraniem).
3. Czy i jak mogę otrzymać fakturę VAT?
Fakturę VAT wystawiamy na prośbę Klienta w oparciu o podane w czasie procesu zamówienia dane i wysyłamy wraz z przesyłką.
4. Jak wygląda proces realizacji zamówienia?
Klient zamawia towar na stronie mukhair.pl, co jest równoznaczne z akceptacją regulaminu i warunków sprzedaży na stronie. Klient płaci za zakupiony towar przy pomocy jednej z dostępnych opcji płatności. Po zaksięgowaniu wpłaty wysyłamy towar kurierem na wcześniej podany przez Klienta adres lub informujemy klienta o możliwości odbioru z siedziby firmy (w przypadku wyboru opcji odbiór osobisty).
5. Jak sprawdzić aktualny status realizacji mojego zamówienia?
W celu sprawdzenia statusu realizacji zamówienia, po zalogowaniu się do Sklepu należy wybrać zakładkę „Historia Zamówień.”
6. Jaki jest sposób i koszt dostawy?
Przesyłki realizowane są przez firmy kurierskie InPost sp. z o.o., DHL Express (Poland) sp. z o.o. oraz DHL Parcel Polska Sp. z o.o. Koszt dostawy towaru na terenie Polski to 15 zł. W przypadku zamówień na kwotę min. 150 zł dostawa jest nieodpłatna.
Odbiór osobisty zamówienia jest nieodpłatny.
7. Jak szybko realizowana jest wysyłka towaru?
Po zaksięgowaniu wpłaty, wysyłka towaru realizowana jest w ciągu 1 do 2 dni. Towar wysyłamy wyłącznie w dni robocze. W przypadku złożenia zamówienia w soboty, niedziele i święta wysyłka towaru nastąpi pierwszego dnia roboczego po zaksięgowaniu wpłaty. W przypadku, gdy skompletowanie zamówienie będzie wymagało więcej czasu, Klient informowany jest o tym mailowo lub telefonicznie.
8. Mam kod rabatowy, jak go użyć?
Kod promocyjny można zrealizować wyłącznie w sklepie internetowym mukhair.pl. Kod promocyjny należy wpisać w pole „Kod promocyjny” znajdujący się na ekranie koszyka podczas składania zamówienia. Rabat udzielany jest od wartości znajdujących się w koszyku produktów. Kod rabatowy jest jednorazowy i ważny jest w określonym terminie.
9. Co jeśli przesyłka zostanie uszkodzona podczas transportu?
Jeżeli dostarczona przesyłka budzi wątpliwości Klienta, a opakowanie sugeruje uszkodzenie towaru, Klient zobowiązany jest odmówić odbioru przesyłki, spisać protokół w obecności Kuriera oraz poinformować o tym mailowo bądź telefonicznie Biuro Obsługi Klienta +48 784387365.
10. W jakich godzinach mogę kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?
Biuro Obsługi Klienta MUK czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-17.00. Można się z nami skontaktować telefonicznie +48 784387365 lub mailowo: bok@mukhair.pl
11. Jak mogę dokonać zwrotu zakupionego towaru?
Klient ma prawo do zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od zawarcia umowy. Warunkiem niezbędnym przyjęcia zwrotu jest:
•Odesłanie nieużywanego produktu,
•Załączenie dowodu zakupu (faktura VAT, paragon fiskalny),
•Załączenie wypełnionego formularza odstąpienia od umowy.
INSTRUKCJA DLA KLIENTA:
Wydrukuj i wypełnij formularz odstąpienia od umowy. Produkt, zabezpieczony przed uszkodzeniem, wraz z wypełnionym formularzem i dowodem zakupu odeślij na adres:
Muk Poland sp. z o.o.
ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
Koszt przesyłki pokrywa Klient.
Zwrotu wpłaty dokonywany jest w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia. Forma zwrotu środków będzie taka sama jak forma dokonanej przez Państwa płatności. Jeżeli zamówienie zostało opłacone za pobraniem lub przelewem pocztowym, prosimy o podanie w formularzu numeru rachunku bankowego.
12. Jak złożyć reklamację zakupionego towaru?
Zgodnie z prawem konsumenckim towary sprzedawane drogą elektroniczną objęte są 2-letnią gwarancją. W tym okresie Klientowi przysługuje prawo reklamacji towaru. Brak potwierdzenia zakupu wyklucza możliwość reklamacji.
INSTRUKCJA DLA KLIENTA:
Wydrukuj, wypełnij i podpisz formularz reklamacyjny. Produkt zabezpieczony przed uszkodzeniem, wraz z wypełnionym formularzem i potwierdzeniem zakupu odeślij na adres:
Muk Poland sp. z o.o.
ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
Z dopiskiem „Reklamacja sklep internetowy mukhair.pl”
Koszt przesyłki pokrywa Klient.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w najszybszym możliwym terminie, jednak nie później niż 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany mailem lub telefonicznie.
Zwrot wpłaty dokonywany jest w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji. Forma zwrotu środków będzie taka sama jak forma dokonanej przez Państwa płatności. Jeżeli zamówienie zostało opłacone za pobraniem lub przelewem pocztowym, prosimy o podanie w formularzu numeru rachunku bankowego.