FAQ

1. Czy muszę się rejestrować, aby złożyć zamówienie?

Nie, posiadanie loginu i hasła nie jest konieczne.

Zakupów można dokonywać bez rejestracji. W tej opcji nie ma jednak możliwości sprawdzenia historii zamówień, a przy kolejnych zamówieniach niezbędne będzie ponowne podanie danych dotyczących dostawy. 

2. W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie?

Udostępniamy naszym Klientom następujące formy płatności:
- karta kredytowa: VISA, Master Card,
- szybki przelew elektroniczny – Przelewy 24,
- przelew tradycyjny na konto,
- gotówka do rąk kuriera (w przypadku przesyłek za pobraniem). 

3. Czy i jak mogę otrzymać fakturę VAT?

Fakturę VAT wystawiamy na prośbę Klienta w oparciu o podane w czasie procesu zamówienia dane i wysyłamy wraz z przesyłką.

4. Jak wygląda proces realizacji zamówienia?

Klient zamawia towar na stronie mukhair.pl, co jest równoznaczne z akceptacją regulaminu i warunków sprzedaży na stronie. Klient płaci za zakupiony towar przy pomocy jednej z dostępnych opcji płatności. Po zaksięgowaniu wpłaty wysyłamy towar kurierem na wcześniej podany przez Klienta adres lub informujemy klienta o możliwości odbioru z siedziby firmy (w przypadku wyboru opcji odbiór osobisty). 

5. Jak sprawdzić aktualny status realizacji mojego zamówienia?

W celu sprawdzenia statusu realizacji zamówienia, po zalogowaniu się do Sklepu należy wybrać zakładkę „Historia Zamówień.”

6. Jaki jest sposób i koszt dostawy?

Wszystkie przesyłki realizowane są przez firmę kurierską DHL Express (Poland) Sp. z o.o. oraz i DHL Parcel Polska Sp. z o.o. Koszt dostawy towaru na terenie Polski to 15 zł.

W przypadku odbioru osobistego dostawa jest bezpłatna.

7. Jak szybko realizowana jest wysyłka towaru?

Po zaksięgowaniu wpłaty, wysyłka towaru realizowana jest w ciągu 1 do 2  dni. Towar wysyłamy wyłącznie w dni robocze. W przypadku złożenia zamówienia w soboty, niedziele i święta wysyłka towaru nastąpi pierwszego dnia roboczego po zaksięgowaniu wpłaty. W przypadku, gdy skompletowanie zamówienie będzie wymagało więcej czasu, Klient informowany jest o tym mailowo lub telefonicznie.

8. Mam kod rabatowy, jak go użyć?

Kod promocyjny można zrealizować wyłącznie w sklepie internetowym mukhair.pl. Kod promocyjny należy wpisać w pole „Kod promocyjny” znajdujący się na ekranie koszyka podczas składania zamówienia. Rabat udzielany jest od wartości znajdujących się w koszyku produktów. Kod rabatowy jest jednorazowy i ważny jest w określonym terminie.

9. Co jeśli przesyłka zostanie uszkodzona podczas transportu?

Jeżeli dostarczona przesyłka budzi wątpliwości Klienta, a opakowanie sugeruje uszkodzenie towaru, Klient zobowiązany jest odmówić odbioru przesyłki, spisać protokół w obecności Kuriera oraz poinformować o tym mailowo bądź telefonicznie Biuro Obsługi Klienta +48 784387365.

10. W jakich godzinach mogę kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

Biuro Obsługi Klienta MUK czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-17.00. Można się z nami skontaktować telefonicznie +48 784387365 lub mailowo: bok@mukhair.pl

11. Jak mogę dokonać zwrotu zakupionego towaru?

Klient ma prawo do zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od zawarcia umowy. Warunkiem niezbędnym przyjęcia zwrotu jest:

Odesłanie nieużywanego produktu,
Załączenie dowodu zakupu (faktura VAT, paragon fiskalny),
Załączenie wypełnionego formularza odstąpienia od umowy.

INSTRUKCJA DLA KLIENTA:

Wydrukuj i wypełnij formularz odstąpienia od umowy. Produkt, zabezpieczony przed uszkodzeniem, wraz z wypełnionym formularzem i dowodem zakupu odeślij na adres:

Muk Poland sp. z o.o.
ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa

Koszt przesyłki pokrywa Klient.

Zwrotu wpłaty dokonywany jest w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia. Forma zwrotu środków będzie taka sama jak forma dokonanej przez Państwa płatności. Jeżeli zamówienie zostało opłacone za pobraniem lub przelewem pocztowym, prosimy o podanie w formularzu numeru rachunku bankowego. 

12. Jak złożyć reklamację zakupionego towaru?

Zgodnie z prawem konsumenckim towary sprzedawane drogą elektroniczną objęte są 2-letnią gwarancją. W tym okresie Klientowi przysługuje prawo reklamacji towaru. Brak potwierdzenia zakupu wyklucza możliwość reklamacji.

INSTRUKCJA DLA KLIENTA:

Wydrukuj, wypełnij i podpisz formularz reklamacyjny. Produkt zabezpieczony przed uszkodzeniem, wraz z wypełnionym formularzem i potwierdzeniem zakupu odeślij na adres:

Muk Poland sp. z o.o.
ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa

Z dopiskiem „Reklamacja sklep internetowy mukhair.pl”

Koszt przesyłki pokrywa Klient.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w najszybszym możliwym terminie, jednak nie później niż 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany mailem lub telefonicznie.

Zwrot wpłaty dokonywany jest w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji. Forma zwrotu środków będzie taka sama jak forma dokonanej przez Państwa płatności. Jeżeli zamówienie zostało opłacone za pobraniem lub przelewem pocztowym, prosimy o podanie w formularzu numeru rachunku bankowego.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów